reklama

Ľúbiť nemusia iba ľudia

Pamätám si, keď si k nám prišiel prvý krát. Z pleteného košíka vykúkali iba dve vystrašené očička na huňatej malej hlavičke. Nepamätám sa už na všetko presne, bola som ešte malé dievčatko, ale od prvej chvíle som ťa ľúbila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Prežili sme spolu 13 krásnych rokov. Pravdaže si bol necvičený a nevychovaný, ale bol si môj :). Priviazala som si ťa o bicykel a jašili sme sa až do chvíle kým si nezmenil smer aj s bicyklom a ja som pocítila tvrdosť asfaltovej cesty. Prišiel chlapec na otcovom aute na ktorého som chcela zapôsobiť a ty si mu ocikal koleso. Vždy keď si ušiel našiel si si ma v tej najnevhodnejšej chvíli, napríklad na autobusovej zástavke a celú si ma poskákal a zašpinil, alebo si kukal cez sklenené dvere do reštaurácie a pri prvej možnej šanci si tam za mnou vliezol, aký trapas. Ak si sa náhodou dostal dnu do domu hneď prvú zárubňu si si označkoval. Vždy som sa na teba hnevala, kričala som a nadávala prečo zrovna my máme tak sprostého psa. A preklínala ťa, aby si ušiel a nikdy sa nevrátil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale zabudali sme stále na to, že si náš a máš nás rád.

Koľko noci som preplakala, keď si sa túlal a neprišiel si na noc domov. A skoro som vstávala, aby som ráno videla či sedíš pri dverách a čakáš či ťa aj dnes niekto nakŕmi.

Koľko noci som preplakala a spala s tebou v stajni na slame, keď ťa zrazilo auto. A ako som sa tešila. keď si opäť začal chodiť.

Bol si neposlušný, nevychovaný, strapatý, ale bol si náš.

A keď som počula ako sa otec s mamou vo vedľajšej izbe ráno o 5 rozprávajú, že zomieraš myslela som, že sa mi svet zrúti. Ľahla som si k tebe na studený chodník, hladkala ťa a pozerala do tvojich vystrašených očiek. Trvalo to neuveriteľne dlho a myslím, že už obaja sme si priali aby sa to čím skôr skončilo. Po pichnuti inekcie si mi navždy sladko zaspal. Sedela som ešte dlho pri tebe a premietala som si náš spoločný život. Bol si somnou od detstva, videl si ma vyrastať, tak ako som ja videla vyrastať teba. Naučil si ma, že láska neexistuje iba medzi ľuďmi, ale že aj ty si tu. Bol si proste člen našej rodiny. A teraz, keď už tu nie si ostalo vo mne prázdno. Povedala som si, že ž nikdy nechcem žiadneho psa, že ty si bol pre mňa jediný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A dnes? Po dome nám behá dnes už ročný labrador. Je presny opak teba :) - je vychovaný, poslúcha na príkazy, je čistotný,.. ale nie je ty. Milujem aj jeho, tak ako som milovala teba, ale neboj sa na teba nikdy nezabudnem.

Ty si bol moja prvá veľká zvieracia láska! A na tú sa nezabúda..

Veronika Tykova

Veronika Tykova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.. narodená v znamení Vodnára .. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu