reklama

Na Valentína si prajem TEBA!

Žijeme vo svete materiálu –materiálnych vecí. Všetko okolo nás je tak rýchle a zhubné, nepýta sa iba berie a dáva, rúca a stavia, padá a stúpa a človek už sám nevie kde je...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Je druhá polka Januára a všade kam sa v meste pozriemplné výklady čokoládových srdiečok, látkových srdiečok, mackov zo srdiečkami a takďalej,.. Ja viem, to sa má, je to dobrý obchod, cez sviatky sa najviac zarobí. Alevšetko sa mi zdá tak strašne materiálne.

Deň žien, deň matiek, Valentín, o chvíľku sa bude hovoriť ajprajem ti šťastný prvý jarný deň. Nevymysleli si sviatky obchodníci? ;-)

Ja osobne nepotrebujem ako prejav lásky darčeky. Pravdažesrdiečková Milka je taká klasika k sviatku, mám namysli skôr darčeky typu,čím drahší darček ti dám tým ťa viac milujem. A ty keď mi dáš lacnejší,máš ma menej rada. Čo z praxe viem, že aj tak funguje. Ja radaobdarovávam. Ale s zlatom sme dohodnutý, ako to medzi darčekmi chodí. Láskasa dokáže správaním a preukázaní lásky iným spôsobom ako len darčekmi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mne stačí jedná veľká pusa a prítomnosť milovaného. Znieto isto ako gýč. Je pekné osláviť raz za rok sviatok lásky, aj keď neviem tedakto určil práve tento deň. Pre mňa je väčší sviatok naše výročie, ako Valentín.A možno aj preto, že ten sviatok je iba náš.

Dostávam otázkytypu:

Čo si praješ na narodeniny?

Čo si praješ na meniny?

Ale keby mi bola položená otázka čo si prajem na Valentína,odpoveď by bola jasná.

Miláčik naValentína si prajem TEBA!

Veronika Tykova

Veronika Tykova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.. narodená v znamení Vodnára .. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu