reklama

Dovolenka na blind – skúsiť treba všetko

Kufre zbalené, mapa naštudovaná, auto natankované, cieľ zadaný – Chorvátsko, ostrov Krk ( presne miesto nejasné ).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Odchod 1:00 v noci, po skoro8 hodinách sme dorazili na ostrov Krk do mesta Krk a mohlo sa začať hľadanieubytovania. Prvý dojem – otras. Všade ostré skaly, vstup do vody, že juchu skoča vylez ako chceš a medzitým ťa my vlnky oplieskame až sčernáš a pritomježkov ako zadarmo. Nevadí snáď nájdeme nejaké dobre ubytovanie a aspoň akotakú schopnú pláž. Výsledok – po hodine chodenia a prezerania si „nádherného“mesta Krk nič. Žiadna ani len troška upravená pláž. Tak to vzdávame, naštartujemeauto a ideme po ceste ďalej s nádejou, že to snáď bude lepšie. Ničnič nič ešte 10 kmnič a potom pláž, jééééj a kamene dá sa ísť do vody, ale kde súdomy?? Tak nič ideme ďalej.. Nič nič nič ešte 5 km nič, strmé serpentíny aasnáď za nimi niečo bude, nič. Až na samom konci ostrova Krk, kde nás to už ďalejnepustilo sme zastali, v Baške. Krásne mestečko, kamienková pláž, v tendeň boli veľké vlny, nádhera tu chcemeostať. Tak sme sa vydali hľadať ubytovanie. Fíha 80 euro/noc. To tu budeme tridni za takú cenu pre dvoch. Nič pre dvoch sme nenašli a to sme Baškuprešli tuším celú. Apartmány sú stavané väčšinou pre 4 ľudí, no máme smolu. Nakonci konca síl sme našli izbu pre dvoch v ako takej cenovej relácií.Hrozné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Oblasť Baška sa s Krkom nedáporovnávať. Krásne upravené pláže, vodné atrakcie, nočný život, síce na násštudentov a Slovákov troška pridrahé atrakcie, ale predsa.. Ráno nás na pláži zväčša privítali dosť veľké vlny v ktorýchsme sa vyjašili až do vysilenia. Poobede bývalo more kludné ako jazero. Slnkozačalo hriať okolo 9 hodiny ráno a končilo okolo 6. To už na pláži dokoncaaj začala byť zima niekedy. Večer sme sa pravidelne vybrali na pešiu zónu, kde bolistánky zo suvenírmi, bary, reštaurácie, ....

Týždeň ubehol a museli sme sa rozhodnúť čo ďalej.Úprimne už som toho slnka a všetkého mala aj dosť. Ale hľadali sme ešteubytovanie po turistických agentúrach no žiaľ Baška je veľmi vyhľadávanáoblasť, najmä nemcami a talianmi a všetko bolo obsadené. Tak smesi posledný deň užili pri mori, snažili sa minúť posledné kuny, o 18:00nasadli do auta a odfrčali domov. Cesta bola troška komplikovaná, motajúcaa strašne sa mi zdala dlhá. Ak by som sa teraz mala vybrať znova dochorvátska tak okamžite, ale už nie autom ako šofér či navigátor a nie naostrov Krk.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj napriektomu, že cesta bola dlhá a unavujúca, že ubytovanie bolo v celku otrasné,že tamojšie ceny troška prešvihli náš rozpočet môžem povedať, že bola skvelá. A topreto, že som ju strávila s mojím miláčikom. Nevedela som si nikdy predstaviť,ako hovorila kamarátka, že dovolenka vo dvojici je to najlepšie čo môže byť.Ale už viem. Keď nás bolo minulý rok 5 bolo super, super zábava, ale tento roksme sa nejako nedohodli a mala som obavy ako to dopadne, či nebude nudacelý týždeň dvaja aj keď sme spolu stále. Ale nie, môžem odporučiť, dovolenkavo dvojici je vynikajúca.

Ďakujem ti zlatúšik za skvelú dovolenku :-) .

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Milujem Chorvátsko. Mám chorvátskych predkov, z časti somchorvátska rodáčka, asi preto ma to tam tiahne. Každý rok by som chcela vidieťinú časť. Už som prešla Zadar, Split, ostrov Brač. A môj najbližší cieľ? Asiostrov Pag.


Alebo žeby inde??

Veronika Tykova

Veronika Tykova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.. narodená v znamení Vodnára .. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu